✍️ Zadání
Návrh loga a vizuálu měl symbolizovat angažovanost České republiky v zahraničí a sloužit jako hlavní identifikační prvek, spojující různé programy a aktivity pomoci. S logem mělo být zároveň spojené motto „CZECH AID“.
Hlavním motivem měla být česká vlajka a její trikolora, zejména spojená s bílým pozadím. Zároveň mělo logo znázorňovat a evokovat humanitární, rozvojovou, lidskoprávní a transformační pomoc v zahraničí.
Logo mělo být také aplikováno na různá média a předměty.
📍 Závěr
Bohužel, výsledek nás překvapil, i přes veškerou naši snahu byla zakázka zrušena zadavatelem pouhé dva dny po termínu odevzdání bez jediného vyjádření. Nejedná se však o konec světa, je to spíše příležitost k reflexi a posunu vpřed.
Důležité je si uvědomit, že neúspěch není osobním selháním. Je to prostě součást procesu. Vytváření něčeho nového a jedinečného je vždy spojeno s rizikem. Mějme odvahu podívat se na neúspěch jako na příležitost k zdokonalení a k dalšímu růstu. Ať už je to ve světě designu, podnikání nebo života obecně, schopnost přijímat neúspěch s pokorou a optimismem nás posune vpřed.
Pokud se vám návrh líbí, jsme rádi. 🙏