Tvorba vizuální identity – Czech Aid

Rádi bychom vám představili náš návrh, který jsme vytvořili pro veřejnou zakázku Ministerstva zahraničí České republiky, ve kterém jsme se zaměřili na tvorbu vizuální identity pro mezinárodní projekt CZECH AID. Jaký měla tato identita výsledek? Najdete ho na konci tohoto článku.

✍️ Zadání

Návrh loga a vizuálu měl symbolizovat angažovanost České republiky v zahraničí a sloužit jako hlavní identifikační prvek, spojující různé programy a aktivity pomoci. S logem mělo být zároveň spojené motto „CZECH AID“.

Hlavním motivem měla být česká vlajka a její trikolora, zejména spojená s bílým pozadím. Zároveň mělo logo znázorňovat a evokovat humanitární, rozvojovou, lidskoprávní a transformační pomoc v zahraničí.

Logo mělo být také aplikováno na různá média a předměty.

📍 Závěr

Bohužel, výsledek nás překvapil, i přes veškerou naši snahu byla zakázka zrušena zadavatelem pouhé dva dny po termínu odevzdání bez jediného vyjádření. Nejedná se však o konec světa, je to spíše příležitost k reflexi a posunu vpřed. 

Důležité je si uvědomit, že neúspěch není osobním selháním. Je to prostě součást procesu. Vytváření něčeho nového a jedinečného je vždy spojeno s rizikem. Mějme odvahu podívat se na neúspěch jako na příležitost k zdokonalení a k dalšímu růstu. Ať už je to ve světě designu, podnikání nebo života obecně, schopnost přijímat neúspěch s pokorou a optimismem nás posune vpřed.

Pokud se vám návrh líbí, jsme rádi. 🙏

Další články